minus morgon

vad händer? jag vilade hela dagen igår och idag när jag väckaren ringer efter 8½ timma känner jag mig hur trött som helst.. det känns lite bättre nu efter att jag fått duscha. men hur är det ens fysiskt möjligt att konstant känna sig såhär sliten, less och matt? jag tittar ut och ser spöregn. pratar med joli i telefon och hon berättar att hennes smink försvunnit spårlöst när hon cyklat in till stan. jag känner mig absolut inte pepp på att sminka, fixa och trixa för att sedan ändå se överjävligt ful ut när jag kommer till jobbet. tur att jag bara jobbar 11-14 idag (WOW) och sen ska dra något gammalt över mig.


jag är nog mer positiv senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0