lycksele

jag sitter hemma i ersmark, lyssnar på ljud ("musik") från lisas rum och känner hur magen spänner ut sig lite väl mycket efter nån bit västerbottenspaj. har en välförtjänad hemmakväll med familjen som tydligen saknar mig rätt mycket och tycker att jag är alldeles för dålig på att höra av mig. själv tycker jag att de är rätt skönt att vara kvitt dem ett tag men sånt får man inte säga högt. jag ska skynda mig lite vid datorn här så de i alla fall tycker att jag är lite social..

hade i alla fall en toppenkväll med emma igår i lycksele, tillsammans med lars-kristerz och snyggingarna i sannex. det var hett! jag svettades som om jag brann, allt syre var slut i lokalen och alla dansade tätt, nästan alldeles för tätt. var tvungen att gå upp vid tolvtiden för att platta om luggen som hade blivit helt fluffig. annars var jag och emma lätt de yngsta, de kändes som om vi var där tillsammans med våra föräldrar. gubbar som flirtade med en i jaccuzin och tjockisen i lars-kristerz som snackade brandalarm i trappan. hur som helst hade vi en "myskväll" (om nu en utekväll kan vara mysig på nått sätt) med mycket skratt, dans, tårar och allvarssnack.

puss på min bästa emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0