ensam

jaha. vad har hänt idag då?
INGENTING!

jag har druckit lite kaffe, lärt mig facebook utantill och ätit korvmackor. sitter (ligger) och lyssnar på ace of base nu och har på project runway i bakgrunden på tv:n. jag hade hoppats på sällskap från joli i kväll men hon har bacillskräck och vill inte bli smittad av mig. det är de som känns så konstigt. jag är pigg men ändå sjukt trött. frisk men ändå sjuk. jag vill inte vara ensam i kväll... någon som kan offra sig? det är sååå tråkigt att vara själv och lyssna på ace of base. roligare om man är två som kan sjunga med i "happy nation" och "all that she wants".

Kommentarer
Postat av: joli

jag kan komma en liten stund och sjunga för dig! kanske bjuda på en liten dans också :). dock måste du hålla tre meters avstånd till mig hela tiden! ;)

2009-11-25 @ 17:07:06
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: annsi

Svar: Om twilight är det bästa som hänt dig så är jag beredd att göra allt jag kan för dig för att du ska bli frisk igen min vän. För om så är fallet,att twilight är det bästa som hänt dig, så tror jag att du är allvarligt sjuk.



Övrig kommentar: KRYA! krams!

2009-11-25 @ 17:54:57
Postat av: annsi

Svar: Om twilight är det bästa som hänt dig så är jag beredd att göra allt jag kan för dig för att du ska bli frisk igen min vän. För om så är fallet,att twilight är det bästa som hänt dig, så tror jag att du är allvarligt sjuk.



I övrigt: KRYA! puss



Övrig kommentar: KRYA! krams!

2009-11-25 @ 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0