en ovanlig fredagkväll

har tagit ett glas pepsi max, satt mig ned i en kall soffa i ersmark och tittar på idol. en helt ovanlig fredagskväll för mig.. ingen är hemma, det är bara jag och hundarna och de känns konstigt. man är van vid att det alltid finns någon hemma i stora huset men nu är det bara jag! syster har blivit omgjord till brud, redo för bröllop. hon blev hur fin som helst och jag hoppas att hon gör succé. jag ska hämta henne i natt, annars hade jag inte varit sen nog att ta mig en grogg. mor och far har ett välfyllt barskåp efter mammas 50-års kalas!






typ världens bästa syskon..
fastän lisa ser ut som om hon fått svininfluensan.


Kommentarer
Postat av: lisa

jag har ungefär tre hakor på den här bilden. kanske följer med svininfluensan! tack för stylingen! :D

2009-11-28 @ 01:16:11
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0