alldeles för tidigt på en lördagsmorgon

det snöar verkligen idag. BIG TIME. tack för att jag har bilen och får köra ned till jobbet idag. ett litet minus är att bilen ser ut som en igloo och att jag är supertrött så det lär nog ta lika lång tid att köra, borsta och parkera som det hade tagit att cykla. men, jag slipper vara rädd för att falla och slå mig i varje kurva när jag åker bil istället för att cykla, och de känns ju altid skönt!

jag jobbar från kvart över nio till tre idag, sen blir det en redig powernap för att orka med en partynight i nordmaling. vet inte hur länge jag lyckas med att stanna i nordmaling, måste hur som helst befinna mig på hippologum klockan 08.00 i morgon bitti så det är lika bra att dra hem i tid. annars kanske jag somnar i stallet i morgon bitti, och det vore ju mindre bra.. ska tävla dressyr; LA:2 och det kommer bli tufft. jag ska rida en häst som är som ett kylskåp och övningarna i programmet är allt annat än lätta. börjar fundera på vad jag egentligen gett mig in på. jag gissar på en fet sistaplats men blir glad om jag slår öjbrandt.. det får bli mitt mål.

låt fighten börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0