värsta ff-festen

härlig kväll det var igår! elin och veronica kom förbi och hälsade på mig och linn, vi åt godis så att vi nästan ville spy. satt och såg på två filmer och pratade, lekte med hundarna och hade det mysigt. faktiskt en jättetrevlig kväll (hemma hos mig för en gångs skull!). måste helt klart göras om! vi gick och la oss sent. vi var trötta redan kl 11 och linn powernapade lite titt som tätt medan jag elin och veronica höll oss vakna trots alla dåliga odds. när veronica släckte lampan trodde jag att det var kört, men ack så fel man kan ha. jag var vaken enda fram till halv 3. då kan man ju undra vad jag gör uppe nu? jo, jag har en valp här hemma. måste jag säga mer? (sen börjar linn jobba om en halvtimma också, kan ha lite o göra med det också..)

idag ska jag städa här hemma. efter min kaffekopp har jag fått energi! hade hoppats att jag skulle kunna fara på afrikanska dansen i kväll men det ser kört ut.. mamma och pappa kommer inte hem förrän 23 och dansen är 20. inte så bra odds. någon som vill vara hundvakt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0