väckarklockan

hur kul var det här då? ligger i min säng, har varit vaken i 45 min, ätit frukost och tvättat ansiktet. börjar tolv idag. TOLV. uppstigning halv sju. varför kan man undra? jo. jag har en valp. han heter molle och han vaknar gärna då det blir ljust. inte nog med att han vaknar, han väcker alla andra också. han gnäller och gnäller och gnäller. tillslut orkar man inte försöka somna om utan man accepterar helt enkelt skiten. oftast brukar jag kunna ligga kvar i min säng och slumra, men idag gick inte det heller. solen skiner rakt in i mitt rum och alla andra är uppe och stökar. jag tror jag ska vänta i en halvtimma till tills de har gjort sig i ordning och åkt till skola/jobb - då ska jag slumra till igen. för man kan ju inte kliva upp halv sju då man börjar tolv, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0