underbara onsdagar med greys

om det finns något som jag inte tycker om så är det när man kommer hem från jobbet, trött och med sminket hängandes under ögonen, och sen är det ingen hemma. man går in, man hoppas på att det ska stå middag på spisen, men icket. just nu är jag mega-hungrig och håller på att vänta på att makaronvattnet ska koka upp. jag antar att det bara är att vänja sig. snart kommer jag ju att flytta och då kommer det väldigt väldigt sällan stå mat på bordet när jag kommer hem. har fått hyresräkningar för både maj och juni nu, det betyder alltså att det inte alls är särskilt länge kvar tills det är dags för flytt. jag längtar!

idag fick jag träffa acke. han är som ett energipiller hela han. vi ska äta lunch i morgon, jag och alexander. känns kul att han är hemma i umeå några dagar så man får umgås lite med honom.

i kväll ska jag lägga mig framför tv:n och inte röra mig många meter, möjligen för att hämta ett glas dryck eller något tilltugg. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0