trötthet

jag förstår verkligen inte hur jag kan ha sovit så mycket i natt.. först och främst - igår var jag bakis, jag gjorde inte många knop med andra ord, det borde inte sluta med utmattning i alla fall. för det andra, jag sov faktiskt en halvtimma på kvällen innan den afrikanska dansen, det borde ha gjort att jag blivit lite piggare men nja, jag tvekar faktiskt. gick och la mig klockan tolv, var vaken en timma mellan halv fyra och halv fem och somnade om och vaknade när lisa klev upp klockan halv tolv. då hade hon redan varit vaken i en timma.. jag är inte tillåten att sova så här länge och så här mycket. har inte vaknat en enda gång annars under hela morgonen. aja, hur som helst. jag sover och jag gillar det!

idag ska jag och lisa baka smörgåstårta och en vanlig tårta. lisa ska firas i kväll!
(hon hittade mitt brev när hon kom hem i  natt och hon är nyfiken på vad jag har hittat på.. hehehehe)

jaha, och nu snöar det också. toppendag. verkligen! jag vill ju ha sommar och det är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0