tacksam för mycket

lisas dator lyckades tillslut bränna ut en skiva, trots alla oddsen att den inte skulle orka med det. ligger i min säng och lyssnar för tillfället på sarah dawn finer, en sjukt underskattad artist. vilken röst! och vilka bröst, för att inte glömma dem! känner ni igen känslan när man just bränt en skiva och bara vill lyssna på den hela tiden? ta med den till bilen, lyssna på den i köket när man äter frukost? nähä. det var visst bara jag. jag och ingen annan.

kvällen med sizz blev lyckad! det var en nervös lisa som steg in på rut kvart i fem. hon lyckades med att köpa ett par jeans i all hast och sen bar det iväg för restaurangbesök. jag var snäll nog att låta lisa bestämma själv men sa jättefort att 'helstintetapasförjagharjättelitepengar' - hon valde eurasia. tack och bock för det! efter det mysiga besöket vandrade vi vidare mot hemköp för inköp av snacks (lisa var duktig att ha med sig både popcorn, i och för sig opoppade, mörk choklad och kakor, precis som det stod på att ta med listan). jag köpte mig i alla fall en påse karra (kunde inte motstå) och en loka, lämnade lisa utanför sf medans jag köpte biobiljetter, gick in och satte oss och lät lisa ovetandes sitta där tills filmen började. vågar inte ens erkänna vilken film vi såg. vi var på bio. punkt. sen sprang vi til bussen, hann med den precis. tur var väl det, för hemma väntade smörgåstårta och desperate. nu ligger jag här, mätt och belåten och ser fram emot en årevistelse som verkar bli av i början av april. tack för att det löste sig tillslut med ledigheten. tack!

Kommentarer
Postat av: veronica

Sådär får man inte skriva heller! ;o vad såg ni för film på bion? haha. sjukt vad nyfiken jag blev!

2009-03-24 @ 23:47:53
URL: http://venilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0