soliga dag och här sitter jag

okej. jag erkänner att jag inte hade alla hästar hemma när jag skrev förra inlägget. jag menade såklart inte att min hund var god. snarare att min lunch var god.. får skylla på att jag blev alldeles till mig för jeanstightsen för 99kr. ja. så var det nog!

gårdagen var kalas. först iksu spa med emma och peeling för hela kroppen (och själen för den delen). både jag och emma darrade lite lätt efteråt, tror det berodde på vätske och matbrist. vi åkte och tog tag i saken, åt middag och kände lugnet komma tillbaka. skjutsade hem emma vid nio och skyndade mig hem för att göra mig i ordning för dans på ersboda. klockan tio (efter en kvarts letande av parkering) anlände jag till det svettiga ersboda folkets hus. varmt. men kul! hann inte dansa så mycket kändes det som, när det just börjat var det slut.

idag har jag inte gjort många knop. ska plocka ur diskmaskinen snart och fixa lite med lisas födelsedagspresent. fisa fyller faktiskt sjutton hela år i morgon. nästan vuxen. konstig känsla faktiskt. jag börjar nästan bli gammal med mina (snart) tjugo vårar. ska även till o fixa lite med fridas "present" tills i kväll inför hennes 'my sweet tweenties' fest. alla uppklädda till tänderna, vin, sprit och sen utgång. jag gissar på 10-15% bortfall av 30 medverkande. vad tror ni?

nu är karusellen igång igen, tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0