skulle varit född en aning snabbare

skulle på lägenhetsvisning i kväll kl 20.15. hade chansen igår att fara o kika på den men det vart lite tight om tid till tjejen efter skulle komme och titta på den. vi bestämde i stället att jag skulle komma och kolla idag. men. han hörde inte av sig och jag började känna dåliga vibbar. han ringde för 10 min sen och sa att den andra tjejen som kom och kollade igår tog den. om jag hade åkt dit på en gång och kollat på den hade jag fått den sa han. förstår ni? 2600 för en lägenhet västpåstan. nya vitvaror och nytapetserad, inflyttning 1 april. den kunde ha varit min om jag varit lite kvick. surt surt surt.
nu hoppas jag på den på sandbacka. visning på söndag!

Kommentarer
Postat av: erica

flytta till sandbacka, då kan vi spontanhänga!

2009-03-10 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0