jag ser till och med sliten ut..

det måste ändå vara värre att köra bil när man är trött än när man är bakis. eller hur? idag när jag körde till jobbet hade jag svårt att hålla ögonen öppna. det kan ju knappast vara bra. men hur ska man kunna kolla det då? - att man är för trött för att köra bil liksom. något som tåls att tänkas på!

nu har jag jobbat halva min jobbdag. det känns bra! tiden har gått fort och vips kommer jag sluta och få "gå hem", dvs. åka till anne och fika. känner mig fortfarande trött men inte fullt lika jobbigt nu som det var i morse.. nina kom just till jobbet och gick förbi mig här på lagret och frågade "är du sliten?! heheh. det syns!" inte en så uppiggande kommentar kanske, men det är ju så det är. jag är sliten. 6dagarsvecka till på köpet! i morgon ska jag vara ledig, kunde inte kommit mer lämpligt!

Kommentarer
Postat av: linda

den 20:e ,då drar vi med honom!

2009-03-07 @ 13:34:35
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0