fyra av fem toasters

vad kan jag säga? vilken bakisdag.
men en bra bakisdag, faktiskt!
lägenhetsvisningen får ++++ den var fin, bra läge, bra hyra. synd bara att den var en källarlägenhet, men man kan inte få allt. nu gäller de bara att jag får den också. ska ringa riksbyggen det första jag gör i morgon bitti
degarkvällen med emma får +++++ utan tvekan. godis, glass, soffa, nästangråt, film och tvserier-repriser. för att inte glömma underbart sällskap. och en hel del fisar och rapar. det är så det ska va! nu ska vi troligtsvis på iksu spa i veckan också och göra själen gladare. vi börjar där, det är steg ett, terapi med hjälp av bad och ånga liksom. kan ju funka, vem vet?

i morgon är jag ledig och det ska jag 'fira' med att sy in ett par jeans och fixa till ett par jeanstights. ska nog sy in ytterligare ett par jeanstights om jag 1) hittar dem 2) fortfarande är vän med symaskinen 3) har tid och ork (man kan ju faktiskt se på film också)
om vädret är fint ska jag nog mig ut en sväng också. kommer sluta med hundrundan (dvs en 8 min promenad förbi tomteberget och förbi skridskoplanen för att sedan gå hem). vi får se vad mitt mål med dagen är. sen finns det ju faktiskt en massa annat 'skoj' man skulle kunna ägna sig åt (träna på usm, åka längdskidor, baka bröd, lägga upp filmer på youtube m.m m.m) men så kul ska vi inte ha. nej. det får jag glädja mig åt en annan dag.

tack för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0