fredagsplaner

emma. åsele. vi ska dit igen. vi kollade igenom bilderna i kväll när emma var på visit här i ersmark och vi skrattade och skrattade. jag tror inte att det finns någon som förstår hur bra vi har haft det där uppe mitt i ingenstans. hon och jag, alkohol och trevliga människor runt omkring oss. verkligen hur bra som helst! vi åt middag här hemma, satte oss ned och bara var, fick besök av anne som var på barnvaktsvisit i ersmark och emma lyckades kunna åka hem med henne.

nu hänger jag här i mitt rum och lyssnar på emd, har bara hunnit dit på skivan ännu (spår 5). försöker samtidigt att övertala felix att ses i morgon men det verkar inte lovande. han ska ut på x3m med en kompis och undrar om inte jag vill hänga med. det är nu frågan kommer: är man för gammal för att gå på x3m? jag skulle säkert ha superkul där med bara felix som sällskap, det är inte det de sitter i.. grejen är bara det att jag tycker nästan att det ses som "fel" att gå ut där när man faktiskt kommer in på andra bättre ställen. det kommer krylla av 91:or som just fyllt 18. har ändå inte några planer för morgondagen och jag måste ändå erkänna att jag känner mig lite sugen på utgång. jag måste fundera litegrann på saken om jag känner mig på tok för gammal eller om jag faktiskt kan acceptera grejen att vara något år äldre än alla andra som är där. har trots alla odds aldrig haft tråkigt på x3m om jag ska vara ärlig.

Kommentarer
Postat av: lisaboman

Du vill inte på open med mig? (A)

2009-03-27 @ 15:42:06
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0