var inte oroliga, det lär inte hända igen

hur fan orkar modebloggare sitta med sånt här?! jag har seriöst suttit en timma med detta pusslande.. hur som helst. hittade maaaassa godbitar som jag bara vill ha. får stilla mitt shoppingsug med att klicka på internet i stället för att handla i affärer. tycker den rosa klänningen i hörnet bara är så fin att jag skulle lätt betala.. ja, mycket för den! drogs direkt till allt som var blommigt, konstigt nog. allt i min lägenhet har en touch av blommor. många av mina plagg också. idag, endast en fjuttig kjol!



Kommentarer
Postat av: linda

shopaholic!! dom där shortsen vill jag ha. har hittat ett par på åhlens för 250 ett par svarta midje :) really nice,

2009-06-19 @ 00:04:16
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: linda

shopaholic!! dom där shortsen vill jag ha. har hittat ett par på åhlens för 250 ett par svarta midje :) really nice,

2009-06-19 @ 00:04:32
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0