vackert

fick nattligt besök i natt av fröken öjbrandt. vi såg på mamas boys, åkte till ersmark och lämnade bilen, tog oss till sandbacka och valde att spendera aftonen med att ställa om alla mina kanaler på tv:n så att de hamnade på rätt plats. numera är ettan på ettan och tvåan på tvåan istället för ettan på nian och tvåan på tolvan. thats good. nu lyssnar vi på mtv i väntan på att gränsbevakarna australien ska ta vid. linn börjar tolv och jag är leeeedig idag. ska vandra till linns lägenhet och hämta min jacka som jag på något sätt lyckades glömma där igår. efter det kanske jag ska umgås med anne. det var sjukligt länge sen så jag vågar inte ens mig på en gissning på hur länge sen det var..



slitna krigare från helgen. jag blir lika glad varje gång jag kikar igenom det albumet. endast fyra bilder som var vackra. av 123. säger en hel del va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0