nordis-bäckis

tandvärk. en rejäl sådan också. jävla visdomständer! en vecka tills jag ska till tandläkaren, frågan är bara om jag orkar stå ut med det här en vecka till.. har till och med börjat få ont på utsidan av käkarna och i öronen nu pga svullnaden. skulle egentligen vilja dra ut skiten som har stört mig i några år nu.. synd bara att det ska kosta så förbannat.

nordanbäck är alltid succe. även om vädret inte var det allra bästa är det alltid myspys att vara där, slappa runt osminkad och se på film mitt på dagen. jag och emma tog oss en tur med pugen in till nordmaling, solade solarium och körde off-road på vägen tillbaka till nordanbäck, kikade på öde hus och letade björn. synd bara att tiden ska gå så himla fort när man är på villovägar, vips så ska man hem igen, fastän det kändes som om man nyss åkte från stan.

i morgon har vi intervjuer på rut på morgonen, sen blir de jobb fram tills fem och därefter den allra sista ridningen för säsongen. den nya ridräkningen för hösten är redan betalad så jag ser fram emot en ny säsong med härlig ridning till hösten.

nu ska jag ta en dusch, tvätta bort all skit från kroppen och därefter krypa ner under täcket och läsa en bok. alltför länge sedan jag tog mig tid till något sådant. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0