levande död

jag är inte levande idag. ögonen är som små stäck med hängande påsar under. huden är helt öm och tummen gör ont efter gårdagens bowling. fötterna värker efter att jag jobbade i skitskor hela dagen igår. MEN! jag är glad! ruggit glad! min hjärna har insett en hel massa saker och firar med semester i eftermiddag. SEMESTER. min första riktiga ledighet från rut sen ett år tillbaka. festival, midsommar, mys & andra härligheter.

nej, nu ska jag ta tag i min kropp som är som en 60 årings, sminka mig för ett-tusen-ett-hundra-femtio-sjunde gången och klä på mig kläder för en jobbardag. dvs, rut-kläder. ska bli så skönt att slita på några andra kläder i 2 veckor framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0