jag spenderar på mig själv

helt sjukt att vädret kan ändra sig så mycket. idag kändes det nästan som om det blåste isvindar när jag cyklade till jobbet, en helt annan "luft i luften". idag ska jag springa iväg till indiska & kolla in utbudet på nya only på min lunch. har sett en superfin klänning från indiska i en tidning och måste spana in den irl. behöver mig ingen ny klänning egentligen.. men. jag unnar mig! det är jag värd.

i kväll blir det middag med ridgänget på rex. tvårätters och sedan nattklubb. känns som om den här dagen kan få ett bra avslut!

Kommentarer
Postat av: lisaboman

Åh, det är ju two white horses på rex ikväll. Lyssna på dem och avgör om jag kommer tycka dem är bra eller inte.. har velat höra dem ett tag nu, men aldrig haft tid/ork..

2009-06-02 @ 16:23:36
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0