efter power-nap

god morgon. klockan är tjugo över elva och jag har just vaknat. tog mig en power-nap hos linn och invigde hennes dusch efter det. ska sova här för att jag inte orkar gå hem i regnet. det är det här jag älskar med att bo hemifrån, ingen att ringa o berätta för att man sover borta eller så. man gör precis som man vill!

jag är ledig i morgon och ska spendera dagen på willys med mor, i ersmark med familjen och framför desperate med jenny sandberg. vi får se om de dyker upp någon annan oväntad grej. jag tror det kommer bli en bra dag. jag gillar lata dagar. inte just bara för att jag är lat. jag gillar att inte alltid vara high on speed och överladdad. ibland vill även jag bara lata mig och mysa på utan smink och i en toto tshirt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0