vännäsdagarna

åh. vilken sjuhelvetes fest det var igår. jag vet inte hur jag gör det, men jag har alltid kul när jag festar med emma. alltid. vi lyckas med den perfekta stämningen. även om vi hade lite svårigheter med att ta oss från nordanbäck till vännäs så blev det hur som helst en kanonkväll i öltältet på hotellet tillslut. där fanns en liten dansbana och ett live-band. allt jag behövde. en cider och "mickey" som spelades i högtalarna. även om det bjöds på alldeles för få plusgrader där på kvällskvisten och att jag huttrade och skakade tänder så var jag ändå nöjd med hur kvällen hade tagit sig.


nu är det bara att ladda upp inför nordmalingskalaset och åsele marknad nästa helg. det kan inte bli annat än helt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0