tre alternativ

sommar sommar sommar.. ingen sol idag heller. jag ville ju verkligen på stranden idag med lisa och jenny men efter att ha tittat på väderleksrapporten på yr.no igår så insåg jag att det knappast skulle bli så någon dag under veckan framöver. det ska - håll i er - regna varje jävla dag. jag är nästan nöjd att jag jobbar.. nu ska jag vara duktig.. har väldigt lite mat i lägenheten och har precis skrivit en inhandlingslista. funderar bara på om jag ska ta cykeln till willys och handla, cykla hem och lämna varorna och sen cykla till ersmark. det var alternativ ett. allternativ två är att jag cyklar till ersmark, tar bilen därifrån (tjoooo, jag har inte kört bil på lääänge) och åker och handlar, lämnar varorna på sandbacka och sen åker till ersmark igen.. alternativ tre är att mamma får komma hit med bilen, följa mig och handla, lämna varorna här och sen åka till ersmark tillsammans.. hm. jag tror nästan att jag ska dra lott!

först: en messmörsmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0