tisdagsrex

sitter i morgonrock och äter kycklingpytt i min ensamhet. cyklade hem från jobbet idag och blev verkligen plaskvåt. bara tanken på att göra mig i ordning och sen cykla till emma på förfest fick mig rent utav att må dåligt.. tur var väl det att jag kom på att emma hade pugen och vips hade jag ordnat mig en skjuts. frågan är ju bara hur vi ska ta oss från teg in till stan utan att bli blöta... någon som är sugen på att köra? jag är ledig i morgon och går all in tonight. uteservering i spöregn och 5 graders värme kan ju vara en upplevelse det också.

och till dig anonyme person som frågade om jag var full igår. svar. nej. det var jag inte. hur mycket jag än velat det så var jag så nykter som jag bara kunnat vara. tyvärr. roligare än så är jag inte.


Kommentarer
Postat av: emmmsaaan ;)

.......undra vem som gjorde det anonyma inlägget?!...måste vara någon som gillar äggmackor..... ;)

love you!! & tack för igår/inatt och all föda :)

2009-07-08 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0