salusand nästa

jag och emma lagade mat tillsammans igår och sånt är ju alltid trevligt. allra bäst är när det blir kvar mat till dagen efter.. inte så mycket funderingar på vad man ska äta till middag dagen efter då inte.

om en timma åker vi iväg på husvagnstrip tillsammans, jag mamma pappa lisa och två små hundar. i en liten husvagn som rymmer typ 3 pers. tight, men trevligt, det tvivlar jag inte på! ska förbättra på min bränna litegrann innan jag börjar om på jobbet igen. mina två veckors semester har varit alldeles alldeles underbara. nu ser jag fram emot två veckors ledighet i september med en resa till usa, även den med familjen. gratis också, inte helt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0