irritationsmomentet

vad händer med vädret? var tog sommaren vägen? nu orkar jag inte ens vara frustrerad länge.. det regnar ju bara varje dag och tydligen har gud bestämt att det ska va så. sommaren, som jag längtar till hela året annars, levererar inte i år!! visst, de två veckorna jag hade semester var det verkligen kanonväder. nu däremot känns det nästan som om vi går emot höst.. nej, fy bubblan. ge mig sol!

i kväll efter jobbet blir med middag tillsammans med elin och frida i deras lägenhet och det känns hur mysigt som helst. först ska jag bara ta mig igenom en arbetsdag på nio timmar. snoozade just i 20 min.. det är inte så bra utgångsläge faktiskt, men jag ska göra mitt allra bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0