ibland förvånas jag över min egen förmåga

JAG ÄR BRA!
vet ni hur mycket jag har gjort på morgonen på jobbet. så pass mycket att jag inte ens orkar skriva upp allt. energin är på topp och lunchen smakar utomordentligt bra. jag undrar bara hur pigg jag kommer vara senare i eftermiddag.. det är ett problem jag får ta tag i sen! ska ut på stan snart och leta reda på ett par foträtta skor. jag har jobbat i skitskor i ett år nu och fötterna börjar säga ifrån. kanske är dags att man inser att man bara fått en kropp och ett par fötter (förlåt anette) och måste ta hand om dem. ecco nästa!

Kommentarer
Postat av: lisaboman

äntligen linn! du börjar fatta att du kommer ta kål på dig själv i dina skitskor för 199kr ^^ (men skitskor menar jag vad de gör för fötterna, inte hur de ser ut :P)

2009-07-09 @ 13:12:10
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: anette

du har inte två par fötter hoppas jag! :p

2009-07-09 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0