gasolgrill = farliga saker

med ont i magen och fettigt hår är jag nu tillbaka på sandgärdesgatan. har släppt av all packning i hallen och slängt mig på sängen, och här har jag legat i typ en halvtimma. har kollat igenom allt som hänt på facebook (VIKTIGT) och faktiskt bokat två pass på usm. nu får jag sluta med latandet. det är helt enkelt inte bra för någon. jag ska äta lunch/middag nu hade jag tänkt mig, sen duscha och kanske även gå ut en sväng. jag kan ju bara lite ligga inne på min allra sista semesterdag för i sommar. det vore ju nästan hemskt.

på tal om ingenting alls fick jag faktiskt se en brand igår kväll. vi trodde att det var ett flygplan som flög över husvagnen, vi öppnar dörren och får se en gasolgrill stå och brinna för fullt hus. tänk er om gasolen hade sprängts.. då hade det inte varit mycket kvar av varken mig eller husvagnen. mäktigt hur som helst. de där med eld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0