utstädning av kroksjö 485

okej. igen. jag for inte på ackes spinning i morse. det var mammas fel! hon ville att jag skulle följa med till mormors hus och hjälpa till att städa ur det. så där har jag befunnit mig helahela dagen. städat ur skåpar, fotat möbler som ska ut på blocket, tittat på gamla foton och plockat ihop loppisgrejor som jag och lisa ska sälja. umgicks med mina morbröder och mamma och frös - värmen var nämligen inte på. vi eldade men jag märkte ingen skillnad, så där gick jag omkring i min varmaste vinterjacka och mormors fina begravningsvantar för att inte frysa fingrarna av mig. hade först sockar och dubbla tjocksockar men övergick senare till sockar och mina vinterskor. konstig känsla att vara inne och ha vinterkläder på sig. jag fick lite olika saker, typ ett tårtfat, halsband, en lampa, glöggryta och en micro. inte helt fel! nu väntar jag bara på en lägenhet som jag kan ha alla mina saker i, de gör sig inte så bra i garderoben..

Kommentarer
Postat av: aan

haha, neh som sagt, sakerna gör ju inte såå stor nytta i garderoben ;p

2009-01-19 @ 07:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0