smink kan göra underverk

har verkligen inte haft antingen tid eller ork att blogga den senaste tiden.. har varit hur mycket som helst runt omkring mig och det är först nu som jag känner att jag är ledig på riktigt. det har varit så mycket på jobbet och när jag väl kommit hem har jag varit död. om jag inte varit död har jag försökt umgås med vänner, man vill ju inte tappa kontakten med dem heller :)

måste säga att hemavan över nyår uppfyllde alla förväntningar. hade det riktigt bra tillsammans med emma och ingela. maten på hotellet var riktigt bra, all dricka räckte gott o väl och alla man träffade inne på hotellet var hundra gånger trevligare än vad de brukar vara i umeå. det var kul o träffa folk från umeå som man inte har så bra kontakt med - i hemavan var de som om alla gränser släppte och man snackade med alla som man kanske inte skulle babblat med annars. jag är ruggit nöjd - kanske det bästa nyåret hittills? även om jag knappt minns att jag såg några fyrverkerier..
 


                             FÖRE:                                                                        
       så ful att jag inte ens vill inse att de är jag
                                                       

                           EFTER:
det enda som är synd är att klänningen inte syns 
och att kvallan på bilden är så dålig så
det ser ut som om jag kommer direkt från
efterfesten.. (tagen innan jag ens börjat!)
                  

de enda bilderna jag har från nyårsafton. och de är inte ens snygga. mobilkameran - inte den bästa kameran.. inte det bästa motivet heller kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0