skrattanfall

gud. vad hände? på jobbet idag, det var galet. vi hann inte ens plocka upp varor. jag och elin sprang runt där för glatta livet och var trevliga. när dagen var över var jag så övertrött att jag bara skrattade. när vi skulle räkna kassan råkade jag dra ut sladden till maskinen så allt nollställdes - detta gjorde så jag började asgarva. sen räknade jag fel, då skrattade jag igen. sen när elin i panik gick iväg med kassan utan att vi bankat, då dog jag. när jag sedan kommer ut från jobbet klockan 18.22 och måste i ren panik springa till bussen - då var måttet rågat. där sprang jag och elin, väskorna slängandes runt kroppen, skrattandes och båda i bad hair day mössor. det måste varit en rolig syn för de stackars paret vi mötte. i morgon måste jag jobba, även fast jag skulle varit ledig. sexdagarsvecka då det egentligen skulle varit en fyradagarsvecka. vad gör man inte för rut?

här bjussar jag på min frilla från igår kväll. så här såg den ut efter 14 timmar i knut:

(lisa var avundsjuk. hon har ju inget hår. jag fick allt!)

Kommentarer
Postat av: lisa

skojar du eller, så grymt.

2009-01-28 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0