så - hur slutade kvällen?

här blev de inte mycket filmtittande.. satt i soffan med linn mest hela kvällen och bara surrade på. kikade lite på spiderman som gick på tvåan lite då och då när vi tog paus i pratandet. veronica kikade förbi också, alltid trevligt med oväntat besök! jag har tänkt sova här, kändes drygt att åka buss till ersmark för att bara sova, ska ändå jobba i morgon bitti igen och jag har allt med mig som jag behöver! bra att det finns en röd (för kort) soffa att somna i när det behövs. brukar dock vakna med värk i benen för att de varit ihopknövlade hela natten. även nacken brukar ha för vana att säga ifrån. hur som helst - jag slipper gå ut i kylan och vänta på bussen :) godnatt

Kommentarer
Postat av: lisa

tack linnsan! och tack igen för att du är nykter-chaffis ikväll!

2009-01-08 @ 11:08:28
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: lisa

tack linnsan! och tack igen för att du är nykter-chaffis ikväll!

2009-01-08 @ 11:08:30
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0