planer inför kvällen

jag ska till linn i kväll. vi behöver båda muntras upp med en god vän och en bra film! förhoppningsvis har hon en varm filt man kan krypa ner under och bara gotta sig med nötter och annat mumsigt.

på lördag har jag blivit bjuden på buffe med jobbet av nöjesmagasinet. den ska hålla hus på rex. har man inte världens bästa jobb så säg? gratis mat, gratis dryck och underhållning på köpet. jag känner på mig att jag jullan erica och elin kommer ha en kanonkväll! någon annan som vill med?

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja ikväll ska vi prata av oss till tusen.. och bara mysa! men du, jag funderar ju starkt på att gå ut på rex i helgen!

2009-01-07 @ 18:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0