minus tjugo grader utomhus

middagen igår med jenny och lisa var lyckad. som alltid. vi har jämt kul med varandra. det märks att vi känner varandra utan och innan. vi har ju trots allt känt varandra sen vi var 6 år och umgåts mer eller mindre jämt sen sjuan. tapas var lyxigt, vitlökigt och mättande. vi satt där i nästan tre timmar och det kändes som kanske, ja? - 45 minuter? efter en liten visit i kylan med min hund satte vi oss i mitt kök och babblade på om jobb och framtiden till kvart i ett. jag tror aldrig att det ens blev tyst. ja. det är så de ska vara!


sitter just nu i morgonrock och ska snart till att klä på mig för att åka ner till stan och umgås med kicki. jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det lär väl sluta på något café eller så. jag känner mig kaffesugen.



det är torsdag den 15:e januari idag.
nog trodde och hoppades jag att jag var värd mer än så här,
efter en väntan på nästan två veckor.
jag ser fram emot när jag slipper tänka så mycket!


och den här låten.. den kommer aldrig bli dålig. snacka om en klassiker!

tack o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

du, tänk på ngt annat. det finns så många människor därute! :) (som är bättre?)

2009-01-15 @ 16:03:27
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0