min tisdag

sitter och äter frukost efter en hektisk men trevlig dag igår. åkte till stallet och red simzon som tjurade ihop mer än vanligt och fick för sig flera gånger att han skulle stanna av helt i galoppen och gjorde tvär-stopp. kan ju säga att det var tur att jag satt kvar! har inte världens bästa balans om jag uttrycker mig mildt. efter det gjorde jag ett litet avbrott på rödäng, åkte och hälsade på linda som hade problem med att välja till gymnasiet. tog mig ett välbehövligt äpple och någon macka för att orka det som komma skulle. step och core! jag åkte till usm efter en timma hos linda, tränade, träffade amanda, duschade.. tog bilen till emma som satt inne på hemköp och väntade på mig. vi köpte middag (massa gott, bara emma och linn käk) och åkte till emma, satte mig ner i soffan och där satt jag. rörde mig möjligtsvis till sängen där vi låg och skrattade åt bilder så vi nästan grät. ja, det var min dag. en otroligt bra dag om ni frågar mig. och nu var det ju faktiskt min dag också.. så ja, jag antar att den var bra!

om jag ska helt utan anledning tipsa om ett bröd så vill jag tipsa om det jag trycker i mig nu. GI-bröd. hur jävla gott som helst. aprikos, fil, massa kärnor, hundra olika mjöl. ja. det är gott. fråga om ni vill ha receptet. de tycker jag ni gör rätt i!

nu ska jag maila lite och sen blir det faktiskt jobb idag efter tre lediga dagar. hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för igår! :) det är gott att äta middag med dig, vi hittar på så spännande kombinationer! Nästa gång - on me! :) vi hörs & ses, :*

2009-01-21 @ 20:50:02
URL: http://haringen.ju

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0