mellan tuggorna av fil och flingor

när man vaknar, somnar om och sover sisådär 4 min innan man vaknar igen är det nog dags och gå upp. jag förstod inte riktigt det idag. låg och småsov i typ en timma. kan man säga att sömn är ens största intresse? låter lite mesigt och på höjden av lathet men. jag tror tyvärr att fallet nästan är så. kanske inte mitt favoritintresse, men det ligger i alla fall på topp fem. snäppet före ligger vänner, hästar, mat och fest. de är ju trots allt en aningens bättre grejor!

idag ska jag vara med lisa boman. vi ska ut med hundarna i detta "underbara" väder. efter ett tag ska nog linn sluta sig till gruppen och där vid två dyker även jenny upp. ett riktigt kanon-ersmarks-gäng. vi får se vad vi hittar på. det brukar alltid sluta med att vi fikar hemma hos lisa/spelar kort/pratar. vi pratar och pratar och pratar så man är alldeles trött i huvudet när man kommer hem. sånt är härligt! man måste ju ta vara på tiden med varandra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hoppas ni har trevligt, jag kommer inte att göra många knop idag. mår illa så fort jag byter ställning.. :(

2009-01-19 @ 14:51:42
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0