jag skrattade på löpbandet

jag var hurtig i morse. (enda gången som jag varit hurtig på en vecka, jag har dåligt samvete..) åkte till usm med tio-bussen för att gå lite på löpbandet. låter töntigt, kan man inte gå omkring hemma i ersmarksskogarna bara? jag tränar hur som helst bättre när jag får byta om och verkligen gå in för att träna. jag gick där i nästan en halvtimma och tänkte: ska jag bara gå hela tiden? vore inte det lite mesigt? så jag tänkte springa en stund. tänkte sätta på en tagglåt men mobilen bytte just till en annan. jag tänkte: åh, nu kanske de kommer en tagglåt av sig själv? (slipper man anstränga sig o trycka på knappen). ironiskt nog var det jeff buckley - halleluja som började. skrattade lite för mig själv. okej, inte lite. ganska mycket. gubben bredvid mig tyckte nog jag var lite mystisk som gick på ett löpband i 30 min och sen skrattade för mig själv. (han gick några sekunder senare, undra om det hade med mig att göra?)

hur som havre. i kväll ska jag, lisa och jenny ha vår årliga middag. (vi gjorde det förra året också. så "årlig" och "årlig" vette tusan). vi gav det till varandra i julklapp i stället för att ge en ljuslykta eller en bok man ändå inte läser. lika bra att umgås med varandra när vi ses så sällan ändå. vi har tänkt oss på tapas, kommer bli lite dyrare men förhoppningsvis gott. måste nog ta o göra mig i ordning lite så man inte ser svettig ut på restaurangen. hejhej

Kommentarer
Postat av: lisa

Kolla in min blogg! ;)

2009-01-15 @ 09:34:15
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0