jag är inte bitter. (san fransisco - here i come?)

OKEJ.
jag pratar med acke i 17 minuter och när jag kommer ut från mitt rum håller de övriga i familjen på att boka en resa till usa. vad hände med planerna om kryssning i medelhavet? på 17 minuter hann de alltså tänka:
"vad sägs om usa?"
"vart ska vi resa?"
"hur tar vi oss dit?"
"hur hittar vi billigaste flyget?"
"vilket datum ska vi åka?"
"har vi pengar så det räcker?"
"har du pengar på ditt konto?"
"vi måste föra över pengar.."

jag kommer ut ur mitt rum och ser mitt namn skrivas i på en biljett. jag ska tydligen till san fransisco och los angeles i september. jaha. det är inte det att jag inte tycker att de ska bli kul. det är bara det att allt hände på 17 minuter. måste ju vara nåt slags rekord? SJUTTON MINUTER LIKSOM.  jag har inte fattat det än. lisa däremot, hon är så glad så även fast hon står i pannrummet och pratar i telefon hör jag EXAKT vad hon säger. (hon skriker typ aaaaaa varje mening också) jag måste nog smälta det här litegrann..

JAG SKA TILL USA DEN 4:E SEPTEMBER

Kommentarer
Postat av: joli

shit vad kul!! dagen efter min födelsedag ;)

2009-01-30 @ 20:07:44
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: Linda

mycket kan hända på 17 minuter!

2009-01-31 @ 10:48:52
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0