här sitter jag

tålamod mina vänner (anette och linda..), det är en fiskares bäste vän.  mitt tålamod är obefintligt!

hade bara 15 kr på kortet idag när jag skulle köpa lunch, hade inte ens råd att äta mig mätt. hade inte heller med mig mobilen så jag kunde föra över pengar.. var på ica gourmet för att handla toapapper till jobbet så jag gjorde det lätt för mig - lät jobbpengarna betala min lunch. nu får ni inte tro något, jag har fört över pengar nu och ska hämta ut dem snart för att betala igen. jag har ju trots allt en timmas lunch idag.

skulle haft en personlig styling i morse. kom till jobbet tidigt för att  göra i ordning, kokade kaffe till oss två och satte ihop olika klädmixar. satte igång musiken och väntade. och väntade. tillslut ringer telefonen. tjejen är sjuk. det var bara att boka in en ny tid. surt men sant. jag är alltså på jobbet tidigt i onödan. tur ändå att det fanns sjukt mycket annat att göra innan vi öppnat - typ som att flytta hela rean och städa och hålla på. inte så att man inte har jobb ändå.

nu ska jag fortsätta äta min lyxlunch - centermixbaguette. fråga mig inte varför den heter så. den är i alla fall fylld med räkor och annat gott. och till det då? proviva mango, of course!

ta hand om varandra,
hejhej

Kommentarer
Postat av: emmaaaaaa :)

centermixbaugette? Vet du, det låter som Center-choklad-godiset, mixat ner i en baguette? Med lite räkor på.. stämmer det? :)

lav ja!

2009-01-26 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0