hädanefter säger jag nog "ja"

JAG DOG INTE.

jag hade verkligen föreställt mig att spinning skulle vara hur vidrigt som helst (efter att ha hört skräckhistorier från fler än en person..). jag måste ändå erkänna att jag blev förvånad när passet var över. nu körde jag i och för sig 40 minuter, så det var ingen långkörare direkt. känner mig lite matt i benen men inte mer än så. antar att jag kommer känna mig rätt mör i kroppen i morgon dock. jag ska absolut gå dit igen! acke var riktigt bra som instruktör och med lite träning kan han nog bli en utav de bättre där på iksu. så - alla ni som har försökt få med mig på spinning tidigare men aldrig lyckats, - prova igen! jag lär nog säga ja denna gång.

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt! - linn vill du med på spinning? ;)

2009-01-15 @ 21:43:13
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0