goodmorningsunshine

nu har jag betalat lite räkningar. ska snart till att fylla mobilen med bra musik (var länge sen sist, jag är med andra ord riktigt pissless på musiken som finns där nu). hade sen tänkt sminka mig och fixa håret för att sedan ta bussen ned till stan, uträtta några ärenden (så vuxen jag låter!) och sen ta mig till jobbet för att arbeta på obestämd tid.. tror ärligt att jag ska vara hemma i kväll, det har blivit alldeles för mycket rännande på slutet. om jag har tur kanske jag tar mig till usm och tränar. om jag har tur alltså..

vad har jag att se fram emot i helgen? jobb.. inte så mycket mer faktiskt. ska på hörneforsrevyn  på söndag och på kvällen ska jag elin och julia (från jobbet) börja gå vår kurs i afrikans dans. det var en kund som tipsade oss och vi nappade. det känns faktiskt kul! bra för stämningen mellan oss också för den delen! 13 sö ndagkvällar framöver ska vi alltså befinna oss på balettakademin och skaka rumpa till afrikanska rytmer. jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: joli

nej vad kul med afrikansk dans!

2009-01-29 @ 13:57:22
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0