frukostmöte

jag vaknar upp, ögonen är svullna så jag ser knappt nåt, allt hår sitter på sidorna av huvudet och det är inte tvättat på nästan fyra dagar. måste jag säga att jag känner mig ofräsch? ska jobba om 1½ timma så det är bäst för min kropp och mitt utseende att de skärper till sig ordentligt, annars vågar jag inte visa mig ute bland folk..

jag inledde dagen med efterrätt. mamma hade gjort gino igår (frukt i ugn med vit choklad på) och det stod framme och såg allt annat än äckligt ut. så - här sitter jag nu och äter frukt till frukost. funkar det med!

ridningen igår gick BRA. nu har det gått väldigt bra tre gånger i rad - nästa vecka är det förberedande hoppning och veckan därpå är det hoppning. ska turen vända nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0