en typisk situation (och ni klagar på att jag är förvirrad)

det här är så typiskt min familj.
lisa säger: kommer du och kollar när jag ska sjunga i morgon?
jag ser ut som ett frågetecken. (hur man nu gör det..)
hon frågar igen: kommer du och kollar när jag ska sjunga?
ehm, vadå? (jag berättar historien när linn öjbrandt frågade mig samma sak, om jag skulle fara och kolla när lisa skulle sjunga. jag hade heller ingen aning den gången vad det var för jävla sånguppvisning hon pratade om)
jag berättar för lisa att jag ska på spinning och att det faktiskt inte är någon som har berättat nåt för mig om nån sånguppvisning på midgård. eftersom att jag inte har någon egen vilja så går jag med på att skippa spinningen och istället fara och mysa på midgård och njuta av lite sång. synd är väl bara att jag redan pratat med lisa boman och taggat henne att hänga med på spinning. det är inte så att hon och acke skulle kunna pola ihop helt plötsligt och åka dit tillsammans. eller? ingenting är omöjligt.

Kommentarer
Postat av: lisaboman

oh.. så de blir ingen spinning? :/

2009-01-21 @ 23:20:30
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linn har ni det där programmet nu där man kan fixa bloggen? :)

2009-01-22 @ 11:22:59
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: lisa

haha, men ge dig. Jag åt faktiskt vitt bröd igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

2009-01-22 @ 13:09:53
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0