det man hittar bland damm och annan skit

städade undan lite på mitt rum och hittade massa gamla skivor. jag satte i en som hette "roliga skivan =)" och började dansa runt lite. det var bara sån musik jag lyssnade på när jag gick i sexan, kanske sjuan. så mycket minnen! typ när jag hade mitt 13årsparty och "kickflipper" vann lilla melodifestivalen och alla småtjejer (inklusive jag) tyckte han var jättesöt. men mina vänner. chocken kom ändå när den här låten började spelas. jag kan hela texten. jag skojar inte. jag tänker bara på linn öjbrandt och anette sandberg när jag hör den här. måste ändå erkänna att jag fortfarande tycker den är lite smått härlig.


'

Kommentarer
Postat av: erica

hur lägger man in videos¨på bloggen??

2009-01-12 @ 15:41:05
Postat av: Anette

hihi, den där låten är för härlig :p

2009-01-12 @ 18:17:32
URL: http://aaanette.blogg.se/
Postat av: Linn

åååh, underbar låt, vilka fina minnen!!

2009-01-12 @ 21:42:17
Postat av: lisa

den här minns jag ju! och dumbom-låten. den kan jag också texten på!

2009-01-12 @ 22:18:02
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0