cykelproblem

jaha. då var jag här igen. man blir visst aldrig kvitt det här stället.

jag har hamnat i en dålig vana. ska lägga mig, kryper ner i sängen och.. sätter igång datorn. sitter och klickar runt alldeles för länge, lyssnar på musik så mamma vaknar och irriterar mig på att jag aldrig kan somna efteråt för att det är så varmt i sängen från datorn. är lika icke-munter dagen efter då jag vaknar för att jag inte somnade tidigare och känner mig därav sprängd på morgonkvisten..

i morgon bitti har jag lovat mig själv att inleda dagen med müsli och hälsoyoghurt. jag har insett att fem mjukmackor och kaffe inte är en sån bra start på en härlig jobbdag. inte alls särskilt bra faktiskt. funderade även ett tag på att ta cykeln till jobbet och hurta mig lite, men när lisa vägrade ta in min cykel i garaget (den är inte använd på ett tag så låset har frusit) insåg jag att det kanske inte var en sån bra idé ändå. när jag "hotade" lisa med att 'jag tar väl bussen då' och hon gjorde inget åt saken var det nog gud som talade och sa att det var lika bra att jag lät cykeln stå. jag skulle ändå halka, ramla i en grushög eller ta ut mig helt och komma svettig till jobbet. det var gud som talade. därför tar jag bussen i morgon!

någon som vill gå ut på lördag?
godnatt

Kommentarer
Postat av: joli

vad taskig du var som tyckte jag var ocool, aja..får väl coola till mig lite då så får du se!

jag hade lätt gått ut med dig på lördag om jag hade varit i umeå! pöss och godnatt, jag har förresten samma problem som dig med att vara uppe för länge..

2009-01-30 @ 00:19:42
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: ANNIS

jag har gjort alla de där sakerna - kommit svettig, ramlat i grushög när jag halkat. lika bra att ta bussen! (fast jag halkade ju i och för sig med cykeln, i en grushög, på väg till busshållplatsen....)

2009-01-30 @ 14:12:55
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0