bortförklaringar hit och dit

jag ska vara ärlig med er trogna (få) läsare. jag åkte aldrig och tränade bodypump idag. förlåt. jag bytte om till träningskläder, packade skor och vattenflaska och åkte till linn för att bara vara. tyvärr råkade jag "bara vara" där lite för länge. avbokade passet och min syster fick träna själv för att jag blev tvär-trött och tvär-lat. jag ska försöka med en liten bortförklaring nu: när man har druckit alkohol spelar det ingen roll om man tränar eller ej. kroppen måste ändå återhämta sig från den fantastiska festen från dagen innan. sen så har jag faktiskt varit och ridit i 15 min i kväll också, och det var jobbigt. sen var jag även ute i friska luften tidigare idag och promenerade så JA. jag var värd en vila från bodypumpen. ska hur som helst ändå träna bp i morgon kl halv ett.

jag är nu stolt ärvare av två av suss skor. tack tack. ibland är det bra med vänner som flyttar söderut och inte får med sig allt de äger (även ett plus om denne har samma skostorlek som en själv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0