den osminkade sanningen (välkommen till våran cell)


anledningen till att det nästan inte finns några bilder på mig är inte för att jag är blyg - det är jag som alltid får stå för fotograferandet!

VILHELMINA WINTER WEEKEND
på vägen upp gick bussen sönder  mitt i ingenstans - vi roade oss bäst vi kunde


ja..



syster i poolen den första kvällen
(slutade i bakishet för min del dagen efter i alla fall)







vi gick till ica tallen för att spana in utbudet



lisa kollade på reaskor



vi kollade på det enda som vi såg som var "www-igt"



vi fick finfrämmande!!!!!




jag och johanna blev på bushumör, spelade in massa tokiga filmer och skrattade så vi fes



resultatet av för bra sällskap:



björn och acke ställde in en extrasäng till johanna




lisa och acke gjorde i ordning inför nattklubben (jag och johanna ruttnade i garderoben)




resultatet av för mycket fake-smile:



andra dagens bushumör




vi badade ytterligare en gång, denna gång i en utebubbelpool med inbyggt högtalarsystem och massagesäng, värde 250.000 kr. hoppsan hej! så här vackra var i alla fall vi på lördagen:
(johanna har baddräkt för att hon inte hade med sig egna badkläder, det är inte så att hon "är en sån".)



ett av mångamånga skrattattacker


tack för oss!




(JOHANNA: hjälp mig att komma ihåg alla roliga saker som vi sagt.. jag har så dåligt minne. )

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHA!

2009-02-09 @ 14:30:32
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-09 @ 15:43:45
Postat av: ercan

hahaha måste säga att jag gillar posingbilden i badkläder! Inte alls ironi! ;)

2009-02-09 @ 15:45:10
Postat av: Linda

"är en sån" hahhaha du är allt bra rolig!

2009-02-09 @ 15:50:49
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: joli

helt underbart!! tack bästa!!

2009-02-10 @ 11:04:35
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0