snökaos

tittar ut genom mitt fönster och ser.. ingenting. nej! mitt fönster har helt snöat igen. jag kan utskilja en cykel med cirkus 20 cm snö på pakethållaren. det ser helt galet ut, som ett litet torn ungefär. vad hände i natt? jag gick i säng klockan 22.30, och då var det verkligen inte såhär mkt snö. det måste ha snöat, snöat och åter snöat i natt. stora fina flingor som bara har gjort allt till en enda snöröra. jag hoppas då verkligen att de har plogat när jag ska cykla till jobbet, kan ju tyvärr inte se det från mitt fönster då det, ja precis, helt snöat igen.

ps. jag har fortfarnade ont i huvudet sen juldagens bravader. ds.

Kommentarer
Postat av: öjbrandt

typ 30cm.. :/ Tror du det var nå kaos inatt på vägarna eller? PLUS tror du det drog något från ytterdörren i entren på rexkex? :O

2009-12-27 @ 10:11:10
URL: http://ojbrandt.blogg.se/
Postat av: lisaboman

hehe.. det ska snöa såhär i 2-3 dagar till!

2009-12-27 @ 11:19:17
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0