snart allstarsdags

jag är en fattig student. jag äter yoghurt för tredje dagen i rad till lunch. jag varierar "pålägget" med pepparkakor, müsli, vinduvor och kanel. till fruktyoghurt. jag är nog ganska konstig som tycker att den blandningen faktiskt är god. jag gillar ju allt som är gegga och sånt som är sås. i morgon kommer jag vara bakis och ska undvika allt som heter mejeriprodukter och bara fetta mig!


i kväll är det all out på allstar. jag är så dyng-pepp att det kommer spåra redan klockan 22. men, det är de värt. jag vet att jag kommer ha en kanonkväll redan nu, har bra feelings. låt klockan bli 18 så jag kan få åka hem och göra mig dunderhot. har bara 4½ timma kvar på jobbet. nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0