krock

pigg och kry och glad! sitter i min somriga blomprintade tröja (+mössa, lite årstidskrock?) och äter sill som gick ut i juni. jag mår bra. jag lovar! glömde min matlåda hemma och fick ta det som fanns i kylen på rut. gammal sill, mackor från finas, gammal yoghurt med elins gamm-müsli och lite kanel till det. matkrock? säkert det också.

i eftermiddag ska jag hämta ut mitt mobila bredband. tjohooo. nu ska datorn nyttjas på sandgärdesgatan igen. den har fått vila några dagar för att stå ut med mitt kommande internetsurfande. (höll på att skriva internetdejtande, kanske någon som försöker säga mig något lite undermedvetet sådär?) jag är glad att jag hädanefter kommer kunna lyssna på spotify och inte ha 45 inlägg på bloglovin att plöja mig igenom.

stallmåndag idag. jag måste röra på fläsket lite, så de kunde inte passat bättre.
tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0